Möjsigt ju!

 
Då var första dagen på praktiken avklarad. Och det känns jättebra! Jag var ju som ni vet lite orolig över sjukhusmiljön, men i den korridoren vi var så var det inte nåogn sjukhuskänsla, det var självklart lite när vi var på avdelningen, men det får man ju leva med. ^^, Det kädes mysigt och alla var jättetrevliga. Dessutom var det en av dem som var nyexad, tog examen i våras, så vi fick lite tips och hjälp med vår första uppgift. :)
 
Nu tänker jagta mig lite kaffe och börja kolla på GUL vad tusan det är vi ska göra och hur jag ska lägga upp det. Mycket att tänka på. Så det ska bli skönt med bodybalance ikväll. Om det är som jag fått förklarat, likt yoga, så är det precis vad jag behöver!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0