Mätt och belåten

Fy bubblan vad jag är mätt! Åt alldeles för mycket nu, men så gott det var! Det blev lilla jag som stod för middagen idag, och det bjöds på ugnsstekt falukorv. Och jag måste skryta lite och säga att jag är mästare på denna rätt. Kyckling i all ära och alla dess former, men ugnsstekt falukorv... mumma! Har till och med fått en "beställning" på detta. Haha!
 
Det blev ingen färg idag, jag ska möta mamma efter skolan imorgon så ska jag fixa med det. Sedan kom jag på att jag ska ju jobba imorgon, så jag kommer nog inte kunna börja pilla med bordet än. "/ Lite trist faktiskt. Men, men, ha rlite dötid på onsdag att slå ihjäl efter att jag träffat Julia så det går nog an. :)
 
Nu blir det dusch, sedan film och sängen. Måste sova ordentligt inatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0