Mandlar är gott

Så länge de inte är svullna och sitter i halsen. Känner just nu att det var dumt att träna. Jag kände av halsen förut, så blev det bättre, kom tillbaka, blev bättre och innan träningen kände jag inte så mycket, men nu... usch, nästan är tät, det kliar i öron och gom så man inte kommer åt, nysningarna kommer titt som tätt... Jag börjar bli förkyld. Kan man annat än älska livet? Haha
 
Nej men jag ska absolut inte klaga - livet är underbart just nu (läs utan sarkasm). Jag mår toppen, har kommit igång med träning, jobbar, pluggar, hinner med vänner och folk jag tycker om. Livet är underbart. Och just nu är jag proppmätt. Blev snitzel till middag nu efter traningen. Mumma! Ibland kan visst kött faktiskt vara gott, och idag var snitzel helt rätt val!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0