Känner mig som människa

Jag börjar ta mig tusan känna mig bättre! Kors i taket! Men vad skönt! Har fått gjort uppgiften inför nästa vecka, vi skulle reflektera över en film om arbetsterapi. Det känns så himla bra att ha börjat läst till arbetsterapeut. Har nog aldrig varit så säker på vad jag vill som nu. Livet är underbart! Sen har jag även städat rummet. Jag bara väntar på att bli av med min förbannade soffa, den smlar bara damm och skräp och det känns som att hur mycket jag än städar så ser det alltid stökigt ut pga den. Inte kul! Men de tär i alla fall lite renare nu, så resten av dagen blir det till att ta det lugnt och tagga för morgondagens jobb.
 
Visst blir man glad när man ser detta? :D
 

Kommentarer
Postat av: Felicia

Åh den är så mysig. Satt och log mig igenom hela filmen! (A)

2012-09-14 @ 22:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0