Huvudvärk - check!

Nattens brist på sömn har änna gett mig lite konsekvenser. Har just nu jätteont i huvudet. Och det känns inte som att det kommer släppa förrän jag sovit någon timme. Men det har jag inte tid med nu. Att sitta ensam inne i stan i fyra timmar var inte så lockande, så jag åkte hem istället. Vi hade ett seminarium mellan 8 och 9 typ, sedan hade vi inget förrän vid 13 så ja... I went home!
 
Så nu sitter jag och ömsom svettas ömsom fryser pga det här underbara höstvädret. :P Ska senare bege mig till Han och dricka lite kaffe och så innan Han beger sig till jobbet, får väl se hur mycket vi hinner träffas denn vecka när jag har så fullspäckat. "/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0