30-09-12, S Ö N D A G

Idag sov jag alldeles för lägne! Det var skönt, men det var för länge. :P Haha! Nu bilr det till att ta på sig lite kläder, tänkte kolla på Bangerhead efter något bra silverschampoo, eller i alla fall ett schampoo som är anpassar fö blont hår, nu när det är sista dagen med fri frakt och jag har lite studentrabbatt där. :) Har ju egentligen inte så mycket pengar jag kan lägga på saker och ting nu när jag förlorat jobbet, men jag känner att jag prioriterar mitt hår!
 
Sedan ska jag baka bullar! På torsdag är det ju kanelbullensdag, och då ska jag till sklan och hålla på med ett grupparbete, varpå vi bestämde att vi skulle ha bullar med oss ^^, Så jag ska bjuda på mina/mammas underbara bullar :D
 
Efterdetta blir det en promenad. Behöver komma ut lite idag också, fick ett sms från Tobbe igår så vi bestämde oss för att ta en promenad idag efter att han har spelat. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0