17-09-12, M Å N D A G

Dagen i all regnig och trött ära blev det dubbel dos med kaffe! Det gick inte alls att somna inatt då min hjärna var fokuserad på allt annat än just att slappna av och sova. Somnade väl runt 2-2:30, steg dessutom upp när första klockan ringde vid 4, men jag kom snabbt på att jag fick sova igen.
 
Det spöregnar verkligen ute! Tack gode Gud att jag kpte nya skor  förra veckan - de nya läcker tack och lov inte in! Men vi får väl se vad för jacka det blir idag. Hade tänkt ta höstjackan, tog den till kyrkan igår, men då lär jag ju se ut som en dränkt katt när jag kommer fram till bussen (höll på att skriva duschen). Så vi får se. Ikväll måste jag bara ha lätt för att somna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0