16-09-12, S Ö N D A G

Idag är jag utsövd till max! Känner jag nu i alla fall. Sov så länge kroppen tillät mig idag, vilket resulterade till 12:30, men å andra sidan är det söndag och jag har inte så mycket att göra idag så det är okej. Har dessutom en lång vecka framför mig, en hel vecka i skolan, (tre dagar i skolan och två på vfu'n = praktiken), ska jobba i alla fall två dagar, kolla bil en dag, försöka bli så pass frisk att jag kan träna på onsdag! Jag måste träna den här veckan! Oh där emellan hinna träffa folk jag tycker om. Det är helt enkelt en fullspäckad vecka.
 
Nu ska jag plocka undan mina kläder ur soffan (som jag snart blir av med) och sedan får vi se vad som händer. Ska verkligen försöka hållad et rent nu i veckan så jag slipper städa så mycket till helgen. I fall saker går som jag vill. (a)
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0