15-09-12, L Ö R D A G

Visst att jag drömmer konstiga saker under nätterna, men detta slår nog allt! Jag var.... bästa vän med... Kissie. Ja precis, Alexandra "Kissie" Nilsson var min bästa vän. Vi gymmade tillsammans, satt ute och tjötade på vår altan tillsammans med henne och hennes bror, åkte ochreste... Wowo. Jag var helt paff när jag vaknade. Visserligen var det skönt att det var en så pass lugn dröm, för jag är ändå väldigt utvilad känner jag.
 
Plus att jag börjar bli friskare! :D Har inte ont i hälsen, näsan är lite tät och hostan sitter i, men annars känner jag mig som mig själv igen! :D Vilket är himla skönt med tanke på att jag ska jobba de kommande sju timmarna. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0