14-09-12, F R E D A G

Underbar starkt på dagen, står ute i köket, helt borta för att jag precis stigit upp, pillar med mitt kaffe för att få det som det ska. Då inser jag att jag blir iaktagen. Vänder mig om, håller näst intill på att få en hjärtinfarkt, när jag ser min kära lillebror stå där, tillsammans med en brud jag aldrig träffat! Woaw! Höll på att dö, kul första intryck hon måste fått av mig, wiiie....
 
Idag är det fredag, det kan väl inte ha undgått någon? En regning fredag. Vilket gör att jag inte har några undanflykter alls till varför jag inte kan plugga. Det skulle väl vara att städa rummet (igen), men jag får sätta mig i köket så jag inte bli distraherad. Men det är bara att få det här avklarat så behöver jag inte tänka så mycket på det sen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0