05-09-12, O N S D A G

Det spelar ingen roll vilken dag i veckan jag vaknar, min första tanke är alltid "xx många dagar kvar tills jag får sova! Woaw vad det är plågsamt och hemskt att gå upp på morgonen. Speciellt nu när det börjar bli mörkt.
 
Men igår vart det lugnt på jobbet, fick till och med pluggat - en hel del. Vet inte om jag känner mig färdig med seminarieuppgiften, slipa lite till kanske, men det är ett drygt A4 (höll på att skriva avfyra) med en sammanfattning om CMOP- E och Solsidan. Det ni, nu låter det allt bra avancerat va? ;) Att lilla jag kan så stora oförståeliga ord. Haha! Intressant - ja! För står jag? Nej! Haha. Men nu måste jag börja klä mig för kylan och blåsten där ute.
 
Hörs av senare! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0