03-09-12, M Å N D A G

Du vill ha mig naken, du vill ha mer av mig. Så som du ser på mig, klart jag förstår dig babe, baby.
Du vill ha mig naken, du vill ha mer av mig. Och du tycker att det är okej, snälla förstå mig babe, baby.

Okej, det där var bara favoritdelen i låten Hon vill vara du. Jag har ingen aning om varför jag fallit så hårt just ör det stället, men jag tycker om det helt enkelt.
 
Jag har änna börjat sova oroligt igen, somnar gör jag, till och med i tid, men när jag somnat så sover jag inge vidare. Är hur trött som helst och ändå somnade jag vid 12 typ, så jag har ändå nästan fått 8 timmars sömn. Men det är väl för att allt med skolan är så nytt och jag inte riktigt kommit in i det ordentligt. Den här veckan ska jag vara i skolan varje dag förutom torsdag - så på torsdag får jag sova! ;D
 
Men nu ska jag klä på mig och göra mig iordning, så jag kommer iväg i tid.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0