02-09-12, S Ö N D A G

Höst eller? Nej varför säger jag så? :O Jo kanske för att regnet typ öser ner... Jippie! Tur att jag ska jobba idag då! Haha. Väldigt skönt att jag ska jobba idag, så jag inte spenderar ännu en dag i soffan. Det var så gårdagen såg ut - jag satt i soffan hela dagen. Haha. RÄknade ut att jag har jobbat 95,5 timmar under förra månaden, jag är ganska helt jättenöjd med det och er fram emot att se lönespecen när den kommer!
 
Nu ska jag försöka komma på vad jag ska ha på mig idag, någontin varmt, snyggt, megabekvämt och vattentätt. Men har jag någonting sånt? Får rota lite längre in i garderoben. Haha. Och nu är det dags att kolla vad som finns, och börja göra mig i ordning! Hörs ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0