Nu skiter jag i det här!

Fuck it! Jag struntar i all min skit och börjar blogga igen. För nu, när jag logger bakis i soffan, kommer massa tankar. Speciellt när jag ser på Sex and the City. Tror detta är sjätte gången jag ser hela serien och jag lär mig någonting nytt varje gång. Eller ja... Jag ser någonting nytt varje gång.
 
Sedan jag började se på serien har jag alltid sett mig själv som en Carrie-tjej. Med en bra karriär, han med stort H som kommer och går och underbara vänner. Men nu slog det mig att så inte är fallet. Jag är nog snarare Miranda - tills att hon får barn. Jobbar arslet av mig, killar kommer och går men jag har fortfarnande mina underbara vänner.
 
 Jag vet egentligen inte vart jag vill komma med det här inlägget, precis som med alla andra mina inlägg. Men ja... Det ger sig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0