Huvudet är inte med

Fy, mitt huvud har allt annat än varit med idag! Skulle vara duktig och få med mig dator och anteckningar och grejer till skolan idag. Väl vid bussen inser jag att jag har en påse för lite med mig - kan det vara den påsen som alla grejer låg i? Klart det var det! Dessutom har jag lyckats slarva bort laddaren till datorn. Misstänker tyvärr att dne ligge ri skolan någonstans. Men ska försöka få städat rummet idag så jag har en chans att hitta den i så fall.
 
Har ont i hela kroppen dessutom, verkligen från topp till tå. Känns lite som att jag har en influensa på g, men som inte vill bryta ut. Kände så här redan i förra veckan. Uff! Men det positiva med dagen är i alla fall att jag fått godkänt på hemtentan, vi är klara med opponeringen och relativt förbereda inför morgondagen. Dessutom fick jag en liten påse med mini-oreos på väg till skolan idag. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0