Halloweenfesten

Lovade ju att jag skulle lägga upp en bild på hur jag såg ut på Halloweenfesten jag skulle på. Igår var den, och det var verkligen askul! Jag föreställde ett hembiträde från 1800- talet som blivit strypt av sin chef (kommer inte på något bättre ord) för att hon låg med hennes man, alltså min andra chef. ;) Resten av outfiten var ganska intetsägande, så det blev bara en bild på sminket. ;P
 
 
Och jag kan faktiskt säga det att jag saknar bloggen. Det har gått fem dagar nu sedan jag skrev senast och jag vill in och skriva. Men det är fortfarande saker jag behöver jobba med innan jag känner att jag kan lägga ner hela hjärtat här. Hoppas ni har förstående för detta. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0