Förändring

Jag behöver en förändring! Det har hänt mycket förändringar hos mig själv det senaste året och just nu känner jag att jag behöver förändra min omgivning. Jag har de vänner jag känner att jag kan lita på och har i vått och torrt (fler skadar ju inte men), jag är säker på vad jag vill ha ut av mitt liv, jag vet vad jag inte har och vill ha, men jag känner inte att mitt sovrum speglar mig längre. Visst kommer jag förhoppningsvis snart att flytta, men med tanke på att jag jobbar här hemma i kommunen och pluggar så känns inte det så aktuellt att flytta, därför vill jag göra om i mitt rum. Har börjat lite smått med nytt sängbord och få bort soffan. Men jag vill måla om, helst ha en ny säng, ska köpa en klädstång och försöka hitta en byrå som passar in. Mycket att göra, men det känns som att det är värt det. 2012 har varit mitt år, och det kommer det att fortsätta att vara. It is my time to shine! Och jag är inte den personen jag bara för ett år sedan var, så min "Annix"-text ska bort!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0