31-10-12, O N S D A G

Jag har inget liv längre! Eller snarare - jag har inget liv att blogga om. :P Känns som att det enda jag gör är att jobba och plugga, och visst är de tbra eftersom jag behöver alla de timmar jag kan få. Men det är ändå lite segt att inte ha någonting roligt att skriva om.
 
Detta leder in mig på dagen - opponering på schemat. Vi har hållt på med ett grupparbete, en litteraturstudie, och vi ska i gruppen också opponera en annan grupps arbete. Sedan imorgon är det redovisning som gäller. Även om jag inte har några problem att prata inför folk, så var det ändå över ett år sedan jag gjorde det senast, så lite nervöst är det allt.
 
Bild från igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0