16-10-12, T I S D A G

Kom upp en timme tidigare än vad som var tanken. Detta var dock inte riktigt meningen. :P De ringde från flexpoolen för att se om jag kunde jobba klockan 12 idag till 12 imorgon. Visst hade det varit välbehövligt! Men jag har en läkartid idag där de ska kolla om jag blivit vaccinerad för TBC (jippie, jag som älskar sprutor och grejer...) sen behöver jag verkligen fått plugga. Det hade funkat att plugga där - men jag har ingen tinngång till internet och jag vet inte hur mycket jag måste diskutera med mina kursare nu. :P
 
Men tentan börjar i alla fall arta sig nu. Bara diskussionen och referenslistan kvar! Det är inte så att jag skriver referenserna i slutet, utan bara att jag inte har en aning om hur jag ska skriva några av de referenser jag har. Uff för Vancouver! ;P Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0