09-10-12, T I S D A G

Känner inte ett jota idag. Ändå utmanade jag mig mer igår än vad jag gjort tidigare! Jag måste ha träningsvärk senare idag, annars blir jag ledsen! :P HahaTog i som en liten blå igår ju!
 
Nog pratat om gårdagen, idag är sista dagen på praktiken. Sedan har vi ingen praktik förrän i termin tre, alltså om ett år. Helt sinnes ju! Visst är det väl lite skönt att inte ha praktik nästa termin - den ytliga delen av mig själv tänker "jaaa, då kan du ha naglar", men samtidigt så lär jag mig så oerhört mycket under praktiken så jag vill ju ändå gå dit!
 
Och på tal om naglar. Idag ska jag fixa mina, ikväll ska jag fixa mina. Första gången jag ska använda uv-gel själv så vi får se hur det går. Haha, men det går nog bra - hoppas jag :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0