08-10-12, M Å N D A G

Inget kaffe.... inget kaffe!! Eller inget socker i alla fall, jag behöver socker för att jag ska kunna dricka kaffe. :P Om jag inte dricker en latte ute så, men jag behöver socker i kaffet. hur ska jag överleva enda till 9? Jisses!
 
Men idag är det näst sista dagen på praktiken, ska bli lite tråkigt att lämna det faktiskt, men å andra sidan kan jag fixa mina naglar nu så de blir fina. :P Haha - måste ju se någonting frågn den ljusa sidan. Har ju inte hunnit testa mitt starktkit än. :P Så typ... nästa månad, ska jag beställa hem fler naglar och kanske lite glitter och sånt därt, men jag får änna ta det sucsessivt eftersom jag har så mycket jobb jag. :P Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0