06-10-12, L Ö R D A G

Om... kanske 1,5 timme fårvi veta om jag behöver glasögon eller inte. Och jag har inte en aning om vilka bågar jag ska ha. Var hos optikern igår och kollade bågar och till slut lyckades jag välja två stycken jag tyckte om, men nu är jag osäker på att de är rätt, så det blir till att ta en vända till efter synundersökningen i så fall. Innan jag kollat bågar ville jag inte ha glasögon, för det kändes bara dyrt, otympligt och jobbigt, men nu när jag gick hela eftermiddagen igår med glasögon, så är det helt klart någonting jag kan vänja mig vid - nu i alla fall. Haha! Men vi får se, kanske behöver jag inte ens några. xD Haha
 
Efter detta ska jag träffa lilla Josefine. Vi träffas alldeles för sällan, men när det väl blir är det som att det var igår vi träffades. Sån vänskap är underbar! :) Så det blir en dag med henne med. :)
 
Så klar vänder sig bilderna...
 

Kommentarer
Postat av: Josefine

LILLA Josefine?! HAHAH!

2012-10-06 @ 10:36:45
URL: http://josfinee.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0