05-10-12, F R E D A G

Nu ska vi snart till optikern. Jag har inte gjort mig i ordning än, men i alla fall. Mamma ska hämta sina brillor och jag ska prova ut några i fall det är så att jag behöver glasögon imorgon.
 
Sen måste jag plugga! KÄnner att jag måste få börjat med hemtentan så den kan bli i alla fall halvklar. Har inte riktigt fattat vad jag ska göra, men det kanske blir lite klarare när jag börjat skriva. Får hoppas det i alla fall.
 
Igår vart jag i skolan större delen av dagen, vi satt hur läneg som helst med en artikelgranskning vi ska ha gjort klar till på onsdag tror jag det är. Men nu är den gjord och det är en sak mindre på den oändlig listan med saker att göra. Haha Och eftersom det var kanelbullensdag bakade jag bullar till oss alla fem. :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0