02-10-12, T I S D A G

En dag fram, men en hel månad bak. Huvuvdet är inte med idag, när jag skulle skriva rubriken skrev jag "03-09-12", inte helt rätt. Och nu när jag har skrivit ett par rader ser jag att inte dagen är med. Haha, hjälp! Somnade tidigt igår, strax efter 10 eller något tror jag faktiskt. Hade typ fem sms när jag vaknade, haha - undra hur många bootie texts det var. ;) Nej men, inte ett enda faktiskt.
 
Idag blir det mjukisar för min del! Ska ju ändå byta om på praktiken, och efter den ska jag hjälpa Fiia med nya lägenheten! :D De fick nycklarna och grejade massor igår, så nu är det min tur att hjälpa till. :) SÅ himla glad för hennes och Jerrys skull! :) Puss påer! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0