30-11-12, F R E D A G

November har nu lidit mot sitt slut och december står och väntar. 24 dagar kvar till jul och man ser hela tiden statusuppdateringar på facebook om att de köpt julklappar, pyntat, bakat och haft sig. Själv känner jag inte alls någon julkänsla. Kanske kommer det imorgon när julkalenderna börjar. Men nu... jul vad är det?
 
Är så vansinnigt trött just nu. Var i skolan hela dagen och skrev på hemtentan. Man blir ju dum i huvudet av all psykologi! Men det är ändå skönt att vi fortsätter med det i nästa kurs så det inte blir ett jättehopp till nästa gång. Nu ska jag vila lite och se på lite Johan Falk. Blev änna sugen på att se dem allihop nu när jag såg några av de nya filmerna, och det är enda filmerna som jag kan förstå att folk tycker Kinnaman ser bra ut. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0