15-11-12, T O R S D A G

Äntligen kan jag använda min lilla rosa! Lyckades tappa bort min laddare så den har varit ur bruk i tre veckor, men jag tror ändå jag måste omformatera den. Den är lite seg och så, så en omformatering vore på sin plats. :P
 
Har haft fullt upp nu i två dagar, kom hem igår och åkte och handlade med mamma med en gång, kom hem igen och var helt slut. Idag känner jag mig ännu mer slut. Stressade upp i morse för att jag försov mig, så kaffet hanns inte med, vilket i sin tur lett till huvudvärk hela dagen lång och nu börjar den ängligen släppa. Men det betyder ändå att sängen kallar. Så det blir att mysa till det i sängen, starta en film och sova. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0