13-11-12, T I S D A G

När jag igår satt mig och skulle blogga blev jag ständigt avbruten, först skulle jag möta en kompis, sn var jag prompt tvungen att fixa någoting och sedan var det dags att bege sig till träningen. När jag sedan kom hem vart jag alldeles för trött för att komma ihåg vad jag skulle skriva.
 
Men igår var det min "lördag". Hela helgen bestod av jobb, så i söndags, vilket var min fredag, kom Julia "en stund", det slutade med att hon åkte hem 20 över 12, haha, pratade om fredagens händelser och massa annat. Sedan igår kom Amanda hit för att klippa mig och jag skulle fixa hennes naglar. Jag blev mycket mer nöjd med hennes än de jag gjorde på mig. :) Så det vart ju toppen. ^^,
 
Idag då? I have no idea! Blir nog att bara softa och ta det lugnt, känns som att det kan behövas innan skolan imorgon. Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0