What a day!

Jag har varit så trött idag var! Det är helt stört. Jag näst intill gick och sov på praktiken, detta trots att jag sov genom hela natten. Varför måset jag drömma så mycket och så konstigt? Jaja! Det ger sig väl.

Blir lite nervös nu, fick brev från försäkringskassan idag om att jag inte sjukanmälde mig till dem när jag var sjuk där i början av maj. Det var ju  ingen överraskning, det visste jag ju att jag inte gjorde - för att jag inte för allt jag har kan komma ihåg att jag fått information om att jag måste anmäla mig till dem redan när jag blivit sjuk! Det gjorde mig överraskad! Men jag kan ju omöjligt få indraget/försenat aktivitetsstöd för att jag missade det? Det hade ju varit helt jävla sjukt i så fall. Fan! Blir alltid nervös för sånt. Och inte pallar jag att låna pengar av pappa för att betala månadens mobilräkning om jag inte får pengarna imorgon. Kommer bli illa tvungen men i alla fall. Urk! Tycker inte om pengar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0