Vi hade i alla fall tur med vädret

Nu börjar vädret dra sig tillbaka igen tyvärr. Jag hoppas verkligen att det är fint väder nästa vecka! Struntar nästan i hur vädret är nu, men nästa vecka, eller nästa helg, måste det vara fint! Det blir mycket roligare om det är fint väder, dessutom kan vi i så fall vara på min altan här hemma istället för att knö inomhus. Och när jag ska ner till Helsingborg i näste vecka får det gärna vara fint med.

Ska senare, eller imorgon (har inte bestämt mig) baka inför onsdagen på praktiken. Måste ju bjuda på lite gott när jag slutar på torsdag.Och jag tror det blir lättast att baka det idag istället för imorgon då jag ska göra massa annat. Vi får väl se. Ska prata med mamma och se om hon orkar åka med till ica elelr netto. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0