Sooool

Det klarnade änna upp en del, så det blev ett par timmar ute i solen för min del. Helt underbart!Och jag har kommit på hur jag ska göra föratt få solat både fram- och baksidan utan att bli rastlös. Jag solar framsidan först och baksidan, tillsammans med en bok sen! brukar i vanliga fall börja sola ryggen med en bok, och sen när jag ska sola mage och bröst ligger jag och blir sjukt rastlös. Men inte nu längre! ;) Haha. Har för övrigt börjat läsa Dyngkåt och hur helig som helst av Mia Skäringer. Den var inte riktigt som jag trodde från början, det är egentligen bara en samling krönikor hon skrivit. Men det är bra krönikor, och jag diggar hennes stil att skriva! :)

Första egobilden med den nya luren. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0