Recention av aprilboxen

Tänkte att jag skulle recensera min Glossybox innan jag får nästa den hrä gången. :P Och då tyckte jag att det kunde vara ett trevligt fredagsnöje att läsa det. ;) Fick fyra produkter i full size, vilket jag absolut inte klagar på, och denna mänad var jag nöjd med allt! :)

Ett läppglans från Illsmasqua, Ett väldigt fint glans måste jag säga. Det väcker lite barndomsminnen då mamma hade ett läppstift i typ den hä färgen. Det luktar gott och det var skönt att jag fick just denna nudefärg då jag läste att det hade funnits i rött och lila med.

Showergel och parfym från Replay. Jag är kär! Jag ska så köpa den här parfymen! Har sagt att jag önskar mig presentkort tills jag fyller år så jag kan köpa denna! :D Haha.

BB- cream från Garnier. När jag tänker på Garnier tänker jag på fructis och des goda doft. Hade tur att jag fick den krämen då jag tänkt köpa den i vilket fall som helt. Fick en testpåse i Veckorevyn i förra numret. Den är lätt att arbeta in i huden och jag kommer använda sönder den i sommar, skönt att ha istället för foundation! :)

Ett till showegel fast från The Body Shop, tja, det luktar jättegott och är behagligt mot huden när man duschar. Använder inte så mycket från TBS för att det kostar lite mer än vad jag brukar ha råd med, men den här kan jag tänka mig köpa senare då den var väldigt dryg. :)

Volympulver från Kolorit. Hade ingen aning om vad detta var innan jag läste om den, men det ger verkligen massa volym! Använder det typ när man ska ut eller så fför att håret inte bara ska ligga platt och dött. Asbra! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0