Nu när solen skiner igen...

... kan det lätt bli för mycket sol. Trust me - jag har redan bränt mig. Men nu i början av sommaren kanske inte alla har införskaffat sig en after sun-kräm. Jag har inte gjort det, men måste så göra innan lägret! Men vad gör man då om man fått för mycket sol i ansiktet under dagen och inte har nåogn after sun?

Jo! Man använder sig av yoghurt! Varför? Detta innehåller laktossyra som stimulerar kollagenproduktionen samtidigt som det kyler huden och ger den näring. :)



Detta var mitt första "hälsotips" elelr vad man nu ska kalla det. Fick ett önskemål för ganska längesedan nu. Men det har inte blivit av att jag gett några tips än. Ska försöka ge mig på mer tips. :9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0