Hurtigt Anna

Rummet är inte städat än, men det gör faktiskt ingenting. Istället har jag tränat! :) Syster kom in till mig och frågade om jag vill träna, egentligen kände jag inte för det. Men jag trotsade mig själv och gjorde det ändå! Så en timmes träning! Och jag gjorde bättre ifrån mig än vad jag gjort tidigare. Stolt som bara den! :D  Dessutom ska jag träffa Julia om en stund och gå på promenad med na'. Kan behövas! :)

Efter träning ska man äta inom 30 minuter, vilket är lättast att hålla när man tränar hemma såhär. Därför blev det massa gottigt, två knäckemackor med makrill och ägg, ett kokt ägg, keso med apelsin, pumpakärnor och sesamfrön samt ett glas mjölk. Hurtigt och nyttigt! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0