Helgdags

Träffade som ni kanske förstod, Josefine förut idag. Jätteroligt eftersom det var så längesedan vi sågs, men ändå kändes det som att det likaväl kunde varit igår! Det är så riktiga vänner är!! :) Det blev massa tjöt, saft och småkakor i solen, innan vi hann få solsting gick vi in och såg gårdagens bb. Kunde inte bli bättre! Dessutom hade hon beställt lite kako och godis från USA, där bland tart pops tror jag de kallades. Kakor i två delar med choklad i mitten som suklle rostas. Smakade lite udda, men det gick ner. Haha :P

Så innan jag träffade Josefine fick jag köpt en del av outfiten till födelsedagsfirandet. Men jag vill fortfrarande ha en långklänning. Så jag ska kolla vidare lite till! :) Ikväll hade det dock suttit underbart bra med en drink. Men inget drinkmaterial finns här hemma så det får bli en annan gång. :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0