Från 65 till 45

Till slut är hon hemma. Det tog sin lilla tid att ta sig hem. Brukar köra i ca 65 km/h på väg hem från praktiken, men nu var motvinden så stark att jag inte kunde köra mer än 45 km/h - i nedförsbacke! Shit alltså! Trodde på riktigt att jag skulle hamna i diket. Men är som sagt hemma och välbehållen!

Nu under eftermiddagen ska jag sitta hemma och vänta på att någon snubbe från någon datorsupport ska ringa. Det har hänt någonting med pappas dator och eftersom han jobbar och mamma inte kan någonting om datorer så är det jag som får prata med den här herren. Eller vem vet - kanske är det en kvinna? Tror dock pappa hade haft kontakt med en kille. Men vad vet jag, jag ska bara  svara i telefon! Om jag nu har sådan tur att h*n ringer inom en snar framtid så blir det kanske en promenad med Fiia sedan, och om vädret tillåter då förståss. Så vi får väl se. Just nu regnar det som bara den!

Hade tänkt börja med en utmaning igen. Vi får se om det tar mig mindre än ett år denna gång. Men vad det blir får ni se senare. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0