En ledsen Anna

Nu är jag jätteledsen. Verkligen jättejätteledsen! Det kan tyckas löjligt, men jag har äntligen hittat en telefon som jag verkligen är nöjd med och fortfarande efter snart ett år inte har tröttnat på. Men nu har skärmen spruckit. Och idag ganska ordentligt. Tappade den, som ni vet, för någon vecka sedan. Och förut när jag tog upp den ur min tomma ficka var den ännu mer sprucken. Har kollat runt lite vad det korstar att laga den och det billigaste jag hittills hittat har legat på 1300 kr.

Ska jag vara helt ärlig så känner jag inte att det är värt det. Då har jag istället kollat efter en ny telefon (inte säkert att jag kommer köpa någon) och det lutar mest åt htc wildfire s, känner dock att det är löjligt att ha samma telefon både som Fiia och Sofie, men jag tror (och hoppas) inte de har någonting emot det. Wildfire kostar just nu 1500 på elgiganten, så då kan man lika väl slå till. Right?! Ska prata med pappa om detta problem.

Det känns ju aslöjligt att det ska vara så, men jag vet med mig själv att om jag inte får lagat telefonen till ett rimligt pris så kommer jag tröttna på den och ändå införskaffa mig en ny.

Min älskling <3

Kommentarer
Postat av: Sofie

meh, vadå ska du ha samma telefon som oss ? Härmis ;O haha SKOJJA BARA ;D ♥

2012-05-10 @ 20:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0