Du är utomordentligt, förbaskat, fruktansvärt snygg

Haha, Älskar Can I be the one med Norlie & KKV, och speciellt så älskar jag det stycket i rubriken. ^^, Så jäkla sexig låt va! (a)

Men till saken. xD Fick simmat en hel kilometer idag. :D Har aldrig simmat så mycket, när vi skulle simma 1 km i gymnasiet gick jag typ halva. Höjden av lathet - typ ja! Men inte idag inte, idag simmade jag, och det kändes! Efter bara fem längder började jag känna av i axlarna, efter typ hälften började knäna göra ont. Men jag kämpade vidare! Jag måste bli mer envis alltså! Haha!!

Nu ska jag ta det riktigt lugnt! Julia kommer om 2-3 timmar, så kanske slår jag på en film och sover en timme eller något. (a) Haha Laaaat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0