25-05-12, F R E D A G

Jag förstår inte hur drömmar kan vara så ansträngande! :O Inatt drömde jag att jag var höggravid, hade de värsta, värsta förvärkarna, jag hade vidgat som bara den, men ungen ville inte komma ut. Och pappa (som jag inte såg) kunde inte bry sig minre. När jag låg i sängen satt han framför datorn och spelade medan Tilda och Fiia gjorde allt för att jag skulle ha det bra. Sedan efter att jag tröttnade på värkarna gick jag till en bar där pappa satt och pratade med honom. Efter det kom jag till ett kontor där det var en (ursäkta uttrycket) smällfet brud som kom fram till mig och sa att jag behövde banta, när jag sedan sa att jag var gravid tog hon med mig påen promenad runt stan. Hade inte fött barnet när jag vaknade. Haha, shit! xD Jag är helt slut.

Har haft shorts på mig hela veckan. Helt awsome! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0