22-05-12, T I S D A G

Månaden börjar gå mot sitt slut den här gången också. Och vi kommer alt närmare sommaren! :D Idag ska jag har shorts på mig då jag igår hade mjukisbyxor - satan i gatan vad varmt det var! Inte idag! Det får bli till nästa regndag. Haha! Och har jag tur så kommer det inte regna så mycket nu framöver, och absolut inte 8-9 juni! Behöver bli brunare tills dess och vill ju absolut inte att det ska regna över dagarna med firandet!

Ska till stan med lillasyster idag, eller jah, jag ska möta henne på Allum efter att hon slutat skolan. Ska kolla efter  långklänning som jag funderat på att testa/köpa för att se hur jag passar i det, sedan typ födelsedagspresent till hennes pojkvän. Det blir nog bara bra ^^,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0