16. Säg tre saker du är stolt över gällande din personlighet.

Inte för att låta allt för själgod eller så, men ajg är väldigt stolt över hela min personlighet, men jag ska försöka dra ner det till tre. :)

1. Att jag är så himla pratglad - jag menar, tänk vad jobbigt om jag bara suttit tyst som en mus ehla tiden? Det hade ju varit jättejobbigt att umgås med, och jag hade nog inte mått så bra då många av mina vänner också pratar mycket och tar en del plats. Hag ghade blivit väldigt bortglömd då tror jag. :P

2. Att jag verkligen kan bjuda på mig själv - Jag är inte rädd för att "göra bort mig". Vilket jag tror att jag kommer vara glad över senare när jag blir äldre och ser tillbaka på mitt liv.

3. Att vågar stå för vad jag tycker - Det tycker jag är väldigt viktigt! Att våga stå för det jag tänker och tycker, och jag är ganska säker på att det har att göra med att jag är väldigt säker på mig själv när det gäller "allmänvetande". Jag vet inte allt, men jag snappar upp allt och de mest onödiga saker fastnar. Våga säga vad ni tycker!

Ignorera luvan :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0