14-05-12, M Å N D A G

Ida kommer jag och min hjärna gå på högvarv! Fick mig några timmars sömn, men många var de inte. Men det är bara att bita ihop och vänta tills ikväll då jag får sova igen. Haha! Tills vidare får jag leva på kaffe. ;)

Det är en månad kvar tills jag fyller år och jag ser verkligen fram emot det. Visst är 21 ingen ålder att skryta med och det är inget märkvärdigt med den åldern alls. Med med tanke på förra årets firande som inte var en jättehöjdare (har inte jag skrivit om detta innan?) , så ska det bli roligt att fira det ordentligt!

Men, men, snart ska jag bege mig ut på min lilla moppe. Det är ett under om jag inte blåser av vägen sen. Det är rena stormen ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0