13-05-12, S Ö N D A G

Vaknade alldeles för sent idag. Trots att jag sov gott och inte ville upp så var det alldeles för sent när mamma kom in och sa att klockan var 15:30. Inte okej! Hehe. Så nu ska jag softa resten av dagen samt pilla lite med bloggdesignen tror jag. Jag vet att jag har sagt det flera gånger nu, men gemfört med alla andra gånger så har jag ett mer hum om hur jag vill ha det! :)

Håller dessutom på att se på Game of Thrones, asbra serie som jag började se på igår. Har fått den rekomenderad några gånger men det har liksom itne blivit av att jag sett det. Men nu så blev det av! :)


Kommentarer
Postat av: felicia - fotokobran

helgen är snart slut.. vad är din helgsresumé ? :)

kram!

2012-05-13 @ 22:36:08
URL: http://fotokobran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0