11-05-12, F R E D A G

Idag är det fredag - till slut. Trots att jag låg hemma, sjuk, i måndags och tisdags så har den här veckan känst som en evighet. Men nu är det helg om typ fem timmar. :D Dock ska jag städa när jag kommer hem - inte mitt rum! ;) Utan resten av huset. Men det blir nog Toaletterna och kanske vardagsrummet idag så tar jag köket imorgon eller något. Hur som helst så ska det städas!

Eftersom det är fredag så bjuder jag på en asbra låt! :D Har blivit helt kär och trots att den handlar om människor som är aspackade så tycker jag den är söt, och man blir riktigt glad av den! :) Eller jag blir det! ^^,

Norlie & KKV - Där jag hänger min hatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0