09-05-12, O N S D A G

Det är dagar som denna man är glad över att man har ett arbete (i mitt fall en praktik) som man håller sig inne hela dagarna.  När det regnar och är jäkligt. Är inte jättesugen på att gå utanför dörren idag, men jag måste. Vad som jsut nu känns ännu surare är att det varit jättefint väder under de tre dagarna jag varit sjuk, men nu när jag är frisk(are) så är det bara grått. :P

Men vad som är bra med sådana här dagar är att man kan, utan dåligt samvete, åka och shoppa en hel dag inne i ett shoppingcenter! :D Det är ju liksom inte mycket sol man går miste om. Därför ska mamma och jag åka till Allum i eftermiddag när jag kommit hem från praktiken. Jag ska inte shoppa speciellt mycket då min ekonomi inte är värst stadig just nu, men ska köpa lite nitar på panduro till ett par byxor och lite så. :) Dessutom skulle kära mammi bjuda på lunch. :)

Mycket kul väder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0