04-05-12, F R E D A G

N'är ajg iodag vaklnade tänkte jag "äntligen fredag, imorgon får jag sova ut". Men så insåg jag väldigt fort att det kommer jag inte alls! Ska efter praktiken idag träffa Tjejerna, sedan ska vi eventuellt dra in till Slottskogen om vädret tillåter =sen kväll. Imorgon ska är det en kompis som fyller 20, så hon ska firas mitt ute i skogen där hon bor. Jag ska dock vara nykter då jag kör, men vi ska vara där någorlunda tidigt på eftermiddagen = tidig morgon+ sen kväll. Och söndag då, enda anledningen till att jag egentligen fick låna bilen var för att jag skulle kunnav ara taxi för mamma och pappa imorgon då de ska gå någon lång promenad ute i skogen. De ska vara på plats klockan 8:30 imorgon = Jättetidig morgon.

Jag kommer inte får sova förrän nästa helg. Men men, det är kul att man har ett liv i alla fall! :D Nu måste jag springa till bussen. Puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0