02-05-12, O N S D A G

Så himla skönt med sol! :D Älskar solen så inerligt, har under de senaste två timmarna legat på altanen och stekt. Helt underbart! Men nu måste huden vila lite och jag ska hålla mig inne lite. :P Ska rota fram lite papper att ta med på föräldraträffen ikväll, eller jag ska se om jag har kvar dem.

Vi har under sommarlägret med konfirmanderna smågrupper som vi kallar familjer och vi äldre faddrar blir föräldrar och eftersom jag är (mycket) äldre än vad konfirmanderna och de flesta faddrarna är så kommer jag vara förälder i år. :) Hoppas konfirmanderna är snälla mot mig! :D


Kommentarer
Postat av: Sarah

Gosh Anna, du är så otroligt fin! (:

2012-05-02 @ 21:46:39
URL: http://mooonshadow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0