Projekt: På G

Kom på att jag inte förklarat vad tusan jag gör på dagarna. xD

Men detta projekt jag håller på med då heter På G, och jag tillsammans med nio andra (än så länge är vi sex stycken) ska planera och lägga grunden för ett "schema" för andra arbetssökande ungdomar. Detta så de ska ha någonting att göra på dagarna och se att det finns en mening att gå upp på morgonen. Men under tiden vi brainstormar om vad andra ska göra får vi hjälp i vårat jobbsökande och så vidare. Jättebra grejer detta! :D

Vi sitter fortfarande vid datorerna och ska leta grejer och utöka våra kontaktnät. Alldeles strax ska vi bege oss till ett annat rum och se på en film om någon bränd brandman. :P Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0