Bohus studion

Svar till "Hemlig läsare :)": Ja, jag kände att det kunde vara bra att ha någonting att sikta mot om man säger så. Visst kan jag försöka lägga in lite tips om hälsa och välmående. Är ingen expert på området, men jag kan ju alltid berätta vad jag gör! :)

Eller är det i ett ord? Aja skit samma, vi var där i idag i alla fall, en av de första storsatsningarna på studios om jag inte minns helt fel. Det var väldigt intressant faktiskt även om det inte alls var mitt område. Dock var det lite seg mot slutet när han började prata om program och grejer och jag inte hängde med alls. Men det var nog givande för några av oss. Idag fick jag till och med lite bilder ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0