24-03-12, L Ö R D A G

Vad skönt jag sov inatt, det var helt sinnes! Drömde att jag skulle på någon bal och grejer men det är skit samma. jag sov asgött inatt! Jag är utvilad och på gott humör!

Med mitt goda humör hade jag tänkt städa rummet!Och beroende på hur lång tid det tar kanske jag lägger mig på altanen en stund sedan! Det är ju hur fint väder som helst liksom, men mitt rum måste komma i ordning först!

Och appropå det fina vädret - idag är det min första shortsdag! Eller jag har ju burit shorts hela vindern - men idag är det utan leggins under! Lär ju få en kommentar om att jag bländar mamma. Men någonstans måste jag ju börja, eller hur?! :D Dessutom ska jag ta det lugnt med min hy denna helg. Inget smink, skrubba den lite och maska den. Så kommer den vara så gott som ny till nästa vecka hoppas jag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0