19-03-12, M Å N D A G

Hade lite bråttom i morse. Visste vilka skor jag skulle ha (sneakers såklart) men vad fan skulle jag ha på mig? Haha, stog i säkert 20 minuter och velade - utan att ens ha sminkat mig. När jag sedan kommer fram till dagens klädsel hittade jag inte skorna. Damn it! Haha! Tack och lov hade jag ingen buss jag behövde stressa till. Hade bilen idag för att jag skulle till min kommande praktikplats och få pappren ifyllda och så. Detta kommer nog bli asbra!

Känns lite tungt att sitta inne när man ser hur fint vädret är ute - men när man går ut blåser det kallt uav bara *piiiiiiip*. Vinden är ju askall! Klagar inte! Älskar solen, verkligen. Men det kunde gått vara vidstilla. (a) Och hur vacker var inte himlen igår. Fick två tuffa bilder innan träningen. :D Den nedre bilden är dock itne jättefin då stället är värsta ombyggnadsområdet nu men ändå. ;) Nu blir det kaffe på detta! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0